Monday, December 10, 2012

Kuala Gandah Mereka datang


ASSALAMUALAIKUM


yeah ade ape dengak kuala gundah. bukan hanya sebaris nama tp ianya adalah tempat sesuai utk family2 membawa anak2 mereka especially pada masa musim cuti sekolah ini. yang memang sesuai tp bg mereka yg tidak cuti macam saya ni teramat la jeles klu dieorg pegi berjalan2 ke sana. my big family telah pegi ke sana bersamaan hari semalam 9/12/12. woo perasaan ini teramat2 lah jeles tp nak marah pon xde guna.. bila mana ade sorang budak ni sms sy yang mengatakan dieorg otw pergi ke sana. berdesup jantung ni ase jeles and nak balik. apakan daya hanya dapat melihat gambar and wajah2 kegirangan mereka sahaja.

di kuala gandah ni terdapat banyak species gajah2 yg comel2. tempat peliharaan gajah. dieorg memelihara gajah2 itu drpd pupus. mcm2 aktiviti yg menarik sepanjang kita pergi ke sana. sesuai utk mereka yg berkeluarga. ayuh kte tgk wajah2 kegirangan mereka. 


mereka yg saya syg

anak2 dara dengan kwn baru mereka



inilah harta yang di amanahkn utk sy. 



bila die balik suasana mkin ceria. "ammar kecik"



"ceria"


sesi memberi gajah makan


gangster



saya seronok bila melihat mereka seronok. semoga hubungan ini berkekalan walaupon masa memisahkan kami. mereka lah family sy, sy syg mereka. walaupon jrg berjumpa ikatan itu masih tersimpul rapi. I LOVE MY BiG FAMILY.



 


1 comment:

Ccomelnye die said...

Penchenta haiwan!! Sya sayang awak juga!!!